Mało jest rzeczy, które w trakcie wykonywania codziennych czynności w pracy kilkakrotnie w ciągu dnia potrafią przykuć uwagę praktycznie wszystkich osób w firmie. Przy czym zainteresowanie to jest praktycznie wymuszone, aby można było łatwiej odnaleźć się w czasie, zorientować się, w którym dniu miesiąca funkcjonujemy, czy zaplanować działania na zbliżający się okres. Stąd jako ciekawe rozwiązanie promocyjne traktowane są kalendarze reklamowe. Umieszczenie loga firmy i krótkiej o niej informacji z danymi teleadresowymi to znakomity pomysł marketingowy.
Świadomość marki
Kalendarze reklamowe znajdują się w praktycznie każdym pomieszczeniu biurowym. Czasami jest ich tam nawet kilka sztuk. Codziennie więc rejestrując podstawowe informacje, pracownicy stykają się z pożądanym przekazem promocyjnym. Bezwiednie ich wzrok wędruję nie tylko po poszczególnych dniach tygodnia bądź miesiąca, ale także ląduje na pozostałych, zamieszczonych w tle literach. Logo i nazwa firmy mogą w ten sposób bezpowrotnie utkwić w świadomości obserwatorów.